lt  | en 
     
 
Naujienos » Straipsniai
 
LIQUI MOLY išlaiko bandymą

Daugybė bandymų patvirtino: priedai iš Vokietijos tikrai veikia nepriekaištingai

Vokietijos variklinių alyvų ir priedų specialistei firmai LIQUI MOLY didelis jos gaminamų priedų veiksmingumas yra labai svarbus. Dėl to firma pateikė užsakymą nepriklausomai Vokietijos patikros įstaigai APL atlikti visapusiškus bandymus. Neseniai APL patvirtino, kad LIQUI MOLY priedai iš tiesų mažina trintį ir degalų sąnaudas. Minėta laboratorija atliko priedų „Cera Tec“, „Injection Cleaner“ bei „Super Diesel Additiv“ bandymus, ir rezultatai buvo tiesiog stulbinantys.

APL yra gerai žinoma Vokietijos patikros įstaiga, kurioje dirba daugiau nei 700 darbuotojų ir yra įrengti 145 variklių bandymų stendai. Dažniausiai APL automobilių gamintojų užsakymu atlieka variklių ir jų dalių bandymus. LIQUI MOLY prašymas dėl tyrimų sukėlė didžiulį šios įstaigos nusistebėjimą: LIQUI MOLY – pirmoji ir vienintelė eksploatacinių medžiagų gamintoja, kuri savo noru kreipėsi į APL dėl savo produktų bandymų.

„Cera Tec“ – tai aukštųjų technologijų alyvos priedas, kurio sudėtyje yra ypač smulkių keraminių dalelių. Šios dalelės apsaugo variklį ir mažina trintį. APL atliko apsaugos nuo dilimo bandymą. Vis didinant apkrovą, vienas krumpliaratis suko kitą krumpliaratį tol, kol dilimas pasiekė tam tikrą ribą. Naudojant standartinę alyvą, buvo pasiekta ketvirta apkrovos pakopa. Į tą pačią alyvą pridėjus „Cera Tec“, buvo pasiekta devinta apkrovos pakopa. Šis rezultatas iliustruoja puikią apsaugą nuo dilimo, kurią teikia „Cera Tec“: padidėja variklio eksploatavimo trukmė, rečiau pasireiškia gedimai, o dėl sumažėjusios trinties sumažėja ir degalų sąnaudos.

„Injection Cleaner“ yra benzino priedas, skirtas įpurškimo sistemai ir vožtuvams valyti. Atliekant jo bandymą, du varikliai buvo palikti įjungti 60 valandų. Vienas buvo varomas įprastu benzinu, o kitas – tuo pačiu benzinu, sumaišytu su „Injection Cleaner“. Per tas 60 valandų pirmajame variklyje ant kiekvieno vožtuvo susikaupė po 0,3 gramo nuosėdų. Šios nuosėdos būtų kaupęsi toliau, vis labiau apsunkindamos variklio „kvėpavimą“. Antrajame variklyje, kuriame buvo naudojamas „Injection Cleaner“, susikaupė tik po 0,03 gramo nuosėdų, taigi variklis praktiškai liko švarus. Bandymų pradžioje APL inžinieriai buvo nusiteikę skeptiškai ir nelabai aukštai vertino valomąją gebą. Tačiau dabar jie patys naudoja „Injection Cleaner“ savo bandymų varikliams valyti.

„Super Diesel Additiv“ – tai degalų priedas, skirtas įpurškimo sistemai ir vožtuvams valyti, panašiai kaip „Injection Cleaner“, tačiau sukurtas specialiai dyzeliniams varikliams. Atlikdama šio priedo bandymą, APL leido variklį 32 valandas su dyzelinu, kuriame buvo didelė procentinė cinko dalis. Taip buvo paspartintas nuosėdų susidarymas. Paskui variklis buvo leidžiamas dar 32 valandas su dyzelinu, į kurį buvo įmaišyta „Super Diesel Additiv“. Ir šįkart APL inžinieriai skeptiškai vertino priedo veiksmingumą. Tačiau jiems teko pakeisti savo nuomonę: „Šis produktas padarė viską, kas įmanoma, ir neabejotinai geriau už visus kitus.“ Dabar jie patys naudoja šį priedą savo bandymų varikliams valyti.

„Šie rezultatai patvirtina tai, ką mes jau žinojome po anksčiau atliktų nepriklausomų bandymų ir iš daugelio vairuotojų atsiliepimų“, – sakė LIQUI MOLY vadovas ir savininkas Ernst Prost. „Mūsų priedai tikrai padeda sumažinti trintį ir dilimą. Jie tausoja degalus ir didina variklio eksploatavimo trukmę.“
 
  © 2024 rijatransa.lt | Interneto svetainių kūrimas